2 Şubat 2010 Salı

Ben kimim & Bu Blog sayfasinin amaci nedir ?

Öncelikle Blog sayfama hoşgeldiniz. Ben Okan Ersin. 1991 senesi, Azerbaycanın başkenti Bakü doğumluyum. şuan üniversite öğrencisiyim.Buradakı tüm yazılarımın içeriği ben ve benim hayatım olacaktır. Yazılarımı okuyarak beni çok yakından tanıya bilirsiniz.

Bu blog sayfasını yapmakta tek amacım kendimi olduğum gibi anlatmak ve siz çok değerli okurlarımın yorumlarını, tavsiyelerini almaktır.

Ben yanlış hatırlamıyorsam 5 sene öncesine kadar çok farklıyıdım. 2005-2010 senesi boyunca karakterim çok değişti. Bu 5 senelik zaman dilimi beni neredeyse tamamen başka birisi yaptı. Bunun sebeplerini de burada anlatacağım. Gerçek hayatta ben kimim , neler yaparım, nasıl yaşarım, planlarım nedir ve neler yaparsam, hayatıma neleri katarsam ben eskisi gibi ola bilirim ves. gibi konularda birlikte düşüne biliriz.



Eğer şuanda bu sayfadaysanız yapmanız gereken 2 şey var. 1. benim burada yazdığım yazıları okuyarak bana söylemek istediğinizi söylemek, tavsiyelerinizi vermek ve yeni yazacağım yazıları takip etmek, 2. bu siteyi okumamak. Eğer 1. ni yaparsanız bu zaman benim arkadaşım olacaksınız. 2. seçmiş iseniz beni tanımayan, bana ve benim hayatıma tamamen yabancı olan ve hep yabancı kalmak isteyen birey olacaksınız. Gerçek şu ki ben burada tüm her şeyi sadece arkadaşlarım için anlatıyorum. yani eğer benim arkadaşım olmak istersen sırf tüm bunları senin için yazıyorum demektir bu. bir nevi dertlerimi, sevinçlerimi , hayatımdakı tüm olayları paylaşıyorum. Peki neden paylaşıyorum ? işte bunun da sebeplerini yazılarımı okuyunca çok iyi anlayacaksınız.


blog hakkında umarım yeterli bilgi vermişimdir. eğer sormak istediğiniz birşey varsa hiç çekinmeden sora bilirsiniz ve ben büyük memnuniyyetle soruları cevaplaya bilirim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder